Lisaks juba ellu viidud meetmetele suurendab Maxima veelgi klientide ja töötajate turvatunnet ja paigaldab nädala jooksul kõikidele tavakassadele plastikust vaheseinad ning varustab töötajad, kes on otseses kontaktis klientidega, näokaitsetega. Lühendatud kaupluste lahtiolekuaeg võimaldab töötajatel töötada ühe vahetusega ja samas koosseisus, vähendades nii kontaktide hulka.
MAXIMA Eesti tegevjuhi Edvinas Volkase sõnul said esmased turvalisust ja kaitset võimaldavad meetmed nagu isiklik käte hügieen nii töötajatele kui ka klientidele, pindade puhastamise tihendamine, ellu viidud koheselt viiruspuhangu alguses. Olukorra kiirel muutumisel oleme võtnud kasutusele meetmed, mis kaitsevad tõhusamalt meie töötajaid ja kliente nakatumise eest.
Oleme tihendanud desinfitseerimistegevusi kauplustes, varustanud kõiki oma kaupluse töötajaid isiklike desinfitseerimisvahenditega, kauplustes enne tööaja algust mõõdame töötajate kehatemperatuuri. Lisaks paigaldanud kaupluses klientide jaoks desinfitseerimisvahendid, paigaldanud pikivahe hoidmise märgistused kaupluse põrandatele. Oleme varustanud kaupluse töötajad maskidega ning oleme alustanud vaheseinade paigaldamisega kõikidesse kauplustesse.
„Tavakassase vaheseinad, töötajate isiklikud kaitsevahendid nii desinfitseerimisvahendite kui ka näokaitsete näol ning märgistused kauplustes klientidele soovitusliku pikivahe hoidmiseks, vähendavad oluliselt nakkuse leviku võimalust Maxima poodides,“ selgitas teostatud meetmeid MAXIMA Eesti tegevjuht Edvinas Volkas. „Meie jaoks on oluline meie töötajate ja klientide ohutus. Kaupluse lahtiolekuaegasid lühendasime selgelt põhjusel, et tööl olevate vahetuste kontakte vähendada,“ lisas Edvinas Volkas.
Jätkuvalt toimub kõikides poodides mitu korda päevas kontaktpindade (ostukorvid ja -kärud, makseterminalid, puuteekraanid, kassalindid) desinfitseerimine – hommikul enne poe avamist ning päevasel tipptunnil. Lisaks desinfitseeritakse iga 2 tunni järel kõik iseteeninduskassad.
Klientidele on võimalus kauplustes käte desinfitseerimiseks nii sisenemisel, iseteeninduskassade juures kui ka väljumisel. Maxima võttis kasutusele täiendavad meetmed lahtiselt müüdava toidu ohutuse tagamiseks ja vastavalt Veterinaar- ja Toiduameti soovitusele vähendada tarbijate kontakti lahtise valmistoiduga nagu pagaritooted ja küpsised, pakendab Maxima tooted tarbija jaoks need tooted sobivate kogustega. Kogu info on klientidele kättesaadav plakatitelt poodides ning ka kaupluste siseraadiote kaudu.
Maxima kontor on suletud ning inimesed on viidud kaugtööle, lisaks võimaldab kaupluste lahtioleku aja lühendamine luua ühe vahetusega meeskonnad ja nii vähendada ka organisatsioonisiseseid kontakte nakatumise vältimiseks.
MAXIMA Eesti jaekaubandusketti kuulub 84 kauplust, millest 58 on Maxima X kodukauplused, 21 Maxima XX supermarketid, 3 Maxima XXX hüpermarketit ning 2 Express-formaadi mugavuspoodi, lisaks Barbora kaubamärgi all toimiv e-pood. Jaekaubandusketti kuulub kaheksa kulinaariatsehhi ja logistikakeskus.
Maxima on Baltikumi suurim jaekaubandusettevõte. Maxima Eesti koosseisu kuulub 3700 töötajat. DDB Brand Capitali Baltimaade kaubamärkide uuringu kohaselt on Maxima parima hinna ja kvaliteedi suhtega ettevõte Eestis.